Free standard delivery on all orders above €120 (VAT excl.)
Menu
Košarica
Stranica pogodna za ispis Recite prijatelju
Kako privući pažnju na svoju poštu

Kako privući pažnju na svoju poštu

U ovom digitalnom dobu informacija, potrošači su bombardirani marketinškim porukama sa svih strana.

Sve je lakše izgraditi vlastiti brend, privući publiku na društvenim mrežama ili postati kustos sadržaja. Prosjek osobe prima više od 2900 marketinških poruka dnevno i postaje sve teže natjecati se među bukom i privući pažnju potrošača.

Iako trebate obratiti pažnju na svoju prisutnost na mreži, također biste trebali razmotriti dobru marketinšku kampanju direktnom poštom jer je to učinkovit način za dobivanje vidljivosti u današnjem svijetu i uspostavljanje veze s vašim kupcem.

Što je direktna pošta?

Direktna pošta je oblik marketinga koji promovira proizvod ili uslugu putem tiskanih reklamnih materijala koji se šalju poštom.

Premalo e-pošte

E-pošta i dalje je ključni dio svakodnevnog života svakog potrošača i nastavlja rasti unatoč uvodjenju drugih metoda komunikacije. Zahvaljujući niskim troškovima e-pošte i nevjerojatnim uvidima koje možete dobiti putem nje, e-pošta je središnja točka marketinške strategije svakog poslovanja.

Međutim, prema podacima Direktne marketinške asocijacije (DMA), 62% potrošača je napustilo svoju adresu e-pošte ili bi to mogli učiniti zbog prevelikog broja e-poruka koje primaju.

Iako potrošači primaju nepoželjnu poštu, ona je značajno manja od neželjene e-pošte. Prosječna osoba prima prosječno 121 e-poštu dnevno u usporedbi s 2 "neželjene" pošte dnevno.

Direktna poštaDirektna pošta

Studije pokazuju da smo više zainteresirani za primanje direktnih pošiljki nego primanje e-pošte, 70% potrošača je znatiželjno što se nalazi u njihovom sandučiću za poštu.

Naše oči često postanu bezizražajne pri čitanju online oglasa, zatvarajući bilo kakve iskačuće prozore odmah bez drugog pogleda, međutim, istraživanja pokazuju da 74% potrošača uvijek ili ponekad primjećuje oglašavanje u direktnoj pošti.

I usprkos tome što se milenijalci smatraju osobama koje neprestano rade selfije ili su vezani uz ekran, 47% milenijalaca s nestrpljenjem iščekuje provjeru svog sandučića za poštu svaki dan, a 25% milenijalaca smatra čitanje direktnih pošiljki aktivnostima za odmor.

Direktna pošta traje duže

Iako je direktna pošta manje ometajuća od e-pošte i može se čitati u slobodno vrijeme, istraživanje DMA-e pokazuje da 79% potrošača odmah otvara direktnu poštu.

Ne samo to, već potrošači često drže svoju poštu na vidljivim mjestima u svojim domovima, što stvara više prilika za brend da bude viđen i da se s njim stupi u interakciju. Nasuprot tome, samo 45% potrošača odmah otvara svoju e-poštu unatoč redovitom provjeravanju e-pošte tijekom dana. Neprivlačna tematska linija može poslati e-poštu niže na popisu i često je uopće neotvorena.

Prosječno trajanje e-pošte je samo 2 sekunde, dok direktna pošta ima prosječan životni vijek od 17 dana!

Zašto je važno personalizirati svoju komunikaciju

Potrošači žude za personaliziranim sadržajem i s 86% britanskih brandova koji trenutno personaliziraju svoju komunikaciju, potrošači to sada očekuju.

Personalizacija vaše pošte znači da povećavate šanse da se vaša pošta otvori. Prema izvješću DMA-e, personalizirana direktna pošta ostvarila je prosječnu stopu odgovora od 6,5% u usporedbi s samo 2% za nepersonaliziranu poštu. Dodavanje točnog imena i adrese osobe može povećati stopu odgovora za 74%.

Međutim, ne radi se samo o tome da svoje klijente oslovljavate imenom na omotnici. Također se radi o pružanju personaliziranog sadržaja, preporukama proizvoda i ponudama, a trenutni odnos također ima svoju važnost. Priznavanje povijesnih poslovanja s potrošačem povećava stopu odgovora za 34%, a dodavanje slika povezanih s ciljanom skupinom i prilagođavanje prema spolu povećava stopu odgovora za 23%.

Iako možete i trebate prilagoditi svoju e-poštu potrebama svojih kupaca, personalizacija je učinkovitija u tiskanim medijima nego u e-pošti, jer publika prepoznaje i cijeni napore i troškove. Osim toga, potrošači bolje razumiju i pamte ono što čitaju na papiru nego što čitaju na zaslonu.

Personalizirajte svoje omotnicePersonalizirajte svoje omotnice

Evo nekih naših ideja o tome kako personalizirati svoje omotnice:

  • Odaberite obojene omotnice ovisno o dobi ili spolu primatelja.
  • Dodajte umetak za omotnicu, papir koji je izmjeren i izrezan da se uklopi unutar omotnice, još jedan jedinstveni detalj koji će učiniti vašu poštu primjetnom.
  • Dizajnirajte vlastite tiskane omotnice, što bolji način da privučete pažnju svog zaposlenog kupca nego da omotnica osobno privuče njihovu pažnju.
    – Pogledajte naš blog: Vodič za litografski tisak naspram digitalnog tiska.
  • Isprobajte različite veličine omotnica. Prevelike omotnice imaju najveće stope odgovora kućanstva u usporedbi s drugim medijima od 6,6% (slijede ih razglednice s 5,7%). Omotnice veće od standardnih veličina imaju najveći povrat na ulaganje kućanstava od svih medija - 37%.
  • Koristite pravu poštansku marku na svojoj pošti, ili čak personaliziranu marku, što može značajno poboljšati stope otvaranja i odgovora.

Što preporučujemo?

  • Kombinirajte direktnu poštu s drugim marketinškim kanalima kako biste zahvatili različite publike. Pokazalo se da kada su potrošači izloženi vašoj poruci putem više od jednog medija, povećava se stopa odgovora i prepoznavanje vašeg brenda.
  • Podijelite svoje kupce prema dobi, spolu, interesima, ponašanju i povijesti kupnje te prilagodite svoje marketinške kampanje prema tome. Što je iskustvo personaliziranije za potrošača, veća je vjerojatnost da ćete ostvariti veći povrat ulaganja.
  • Nemojte opterećivati svoje kupce stalnim bombardiranjem poštom, to će samo naštetiti vašem brendu.
  • Gdje je to moguće, uključite samo jednu ponudu, jer više poruka i ponuda mogu zbuniti vaše čitatelje.
  • Uvijek uključite poziv na akciju koji potiče primatelja da odmah djeluje nakon primanja vaše poruke.